Want God had de wereld zo lief dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in Hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. - Johannes 3:16

荷蘭華人基督教會

De Chinese Christelijke Gemeente in Nederland

Welkom bij de Chinese Christelijke Gemeente in Nederland (CCGN). Wij zijn een kerkgenootschap waar Jezus Christus centraal staat en waar wij Gods liefde mogen ontvangen en doorgeven.

De CCGN is een kerkgenootschap met diverse gemeenten in Nederland. Gezinnen, jongeren en ouderen komen wekelijks samen om God te eren en elkaar te ontmoeten. Je bent van harte welkom in de kerkdiensten op zondag en bij onze andere activiteiten.

Wat wij geloven

Wij geloven dat de Bijbel het Woord van God is. In de Bijbel maakt God Zich aan ons bekend en toont Hij wat Zijn weg is voor deze wereld.

NIEUWS

CCGN Fellowship
Elke CCGN gemeente heeft doordeweekse ontmoetingen rondom de Bijbel. Er zijn verschillende fellowship groepen die samenkomen bij deelnemers thuis.

Kerkdiensten

Elke zondag houden wij kerkdienst. Wij bidden, zingen en overdenken met elkaar een Bijbeltekst.

Locaties

Vind een CCGN gemeente in jouw regio. Klik hieronder voor meer informatie.