CCGN Fellowship
De CCGN gemeente heeft, naast de zondagse kerkdiensten, ontmoetingen doordeweeks. Er zijn verschillende fellowships, dat zijn actieve kringen die samenkomen bij deelnemers thuis. Tijdens de avond wordt een onderwerp behandeld vanuit de Bijbelse visie. Er wordt met elkaar nagedacht over wat geloven betekent in ons dagelijks leven.

Heb je interesse om kennis te maken met een fellowship? De CCGN gemeente in jouw regio kan je nader informeren over een huiskring in jouw buurt.

CCGN Jeugdclub
Er zijn verschillende clubs voor de jongeren, vaak verdeeld naar leeftijden. Deze jeugdclubs bestaan uit een mix van jongeren met diverse achtergronden. Regelmatig komen zij samen om met elkaar te praten over geloof, studie, vriendschap etc. Daarnaast worden er soms jongerenbijeenkomsten georganiseerd.